I. DEFINICJE
- Konkurs– oznacza rodzaj przyrzeczenia publicznego w postaci określonych przez organizatora nagród, w którym oznaczony został termin ubiegania się o nagrodę za najlepszą czynność lub najlepszy rezultat (dzieło).
- Uczestnik– oznacza jedną osobę fizyczną, biorącą udział w niniejszym konkursie.
- Nagroda– oznacza wygraną w konkursie.
- Zwycięzca– inaczej: „Laureat”. Oznacza osobę nagrodzoną w konkursie (wyłonioną spośród zgłoszeń pozostałych uczestników).
- Regulamin– oznacza niniejszy dokument.
- Kapituła konkursu – oznacza komisję konkursową.
- Fanpage– oznacza stronę firmową na portalu: instagram.com.
- Adres URL– oznacza adres internetowy.
- Post konkursowy– oznacza publikację konkursu na łamach portalu instagram.com
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
- Niniejszy dokument, zwany dalej: regulaminem – reguluje zasady udziału w konkursie przeprowadzonym w Lipcu 2019 roku na platformie instagram.com, pt.: „Toniki Fentimans w puszkach”.
- Organizatorem konkursu jest TMC Aleksander Gryger., z siedzibą mieszczącą się przy ul. Grażyny 15 w Warszawie.
- Każdy uczestnik konkursu, biorąc udział w konkursie, akceptuje wszelkie postanowienia, obowiązujące w niniejszym dokumencie, zwanym dalej regulaminem.
- W konkursie mogą brać udział wyłącznie osoby pełnoletnie, które mieszkają na terenie Polski.
- Konkurs nie jest stworzony, administrowany, wspierany ani sponsorowany przez serwis Instagram ani żadną inną firmę poza firmą organizatora.
III. ZASADY UDZIAŁU W KONKURSIE
- Aby wziąć udział w konkursie należy:
a.) zacząć śledzić profil o adresie internetowym: https://www.instagram.com/fentimanspolska
b.) w komentarzu pod postem konkursowym odpowiedzieć na pytanie konkursowe, pt: „Z kim najchętniej podzieliłbyś się tonikiem Fentimans?” i oznaczyć profil danej osoby
c) polubić post konkursowy
Celem konkursu jest popularyzacja profilu Fentimans Polska oraz interakcja z uczestnikami (fanami).
- Konkurs trwa od momentu publikacji postu konkursowego (tj. od dnia: 10.07.2019, od godz.: 14:00) do dnia 17.07.2019, do godziny 23:59:59(po tym czasie organizator konkursu nie będzie już uznawał napływających zgłoszeń konkursowych).
IV. NAGRODY
- Nagrodami w konkursie są:
- 3 x ZESTAW KONKURSOWY (zestaw 2×8 toników marki Fentimans w puszkach 150ml oraz koszulka typu t-shirt z logo Fentimans w wybranym rozmiarze S-XL wedle dostępności)
- Organizator przewiduje, że:
- całkowita liczba nagród może wynosić więcej, jeśli więcej kapituła konkursu uzna to za stosowne.
- W przypadku, w którym liczba uczestników konkursu, będzie mniejsza od liczby znajdującej się w puli nagród, organizator zastrzega sobie możliwość realizacji mniejszej ilości nagród.
- Nagrody otrzymają wybrane odpowiedzi konkursowe. Każdy uczestnik może udzielić co najwyżej jednej odpowiedzi na 1 zadanie konkursowe
- Uczestnicy zgadzają się dobrowolnie na publikację swojego imienia, nazwiska oraz miasta zamieszkania w przypadku wygranej – oraz oznaczenie ich w poście z wynikami konkursu.
- Realizacja nagrody oraz jej wysyłka pocztą nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od czasu przesłania przez zwycięzcę do Organizatora Konkursu – jego adresu pocztowego.
- Nagroda nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny.
V. WYŁONIENIE LISTY ZWYCIĘZCÓW
- Nagrody otrzymają wybrane odpowiedzi konkursowe.
- Wyłonienie listy Laureatów nastąpi nie później, niż w terminie do 21 lipca 2019 r. do godz.: 23:59.
- Opublikowanie listy Laureatów nastąpi nie później, niż w terminie do: 22 lipca 2019 r. do godz.: 23:59.
VI. REKLAMACJE, SPORY I ZAŻALENIA
- Reklamacje, skargi i zażalenia – można składać (nie później, niż do 7 dni od czasu ogłoszenia listy zwycięzców konkursu) na adres poczty elektronicznej kontakt@merchantco.pl
- Po 7 dniach od wyłonienia listy zwycięzców, organizator konkursu zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania reklamacji, skarg oraz zażaleń.
- Uczestnik akceptuje i oświadcza, że wszelkie spory dotyczące konkursu, rozwiązywane będą najpierw na drodze polubownej (mediacyjnej) z organizatorem konkursu.
- Wszelkie spory dotyczące konkursu, rozwiązywane na drodze sądowej – rozstrzygać będzie sąd rejonowy dla organizatora konkursu.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko oraz adres mailowy Uczestnika, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
- O wyniku rozpatrzonej reklamacji Uczestnik zostanie powiadomiony na adres mailowy podany w reklamacji.
VII. PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW KONKURSU
- Uczestnik konkursu biorąc udział w niniejszym konkursie akceptuje w pełni jego regulamin oraz zasady.
- Uczestnik konkursu zobowiązuje się do przestrzegania etykiety podczas brania udziału w konkursie:
a.) zobowiązuje się do nieużywania zwrotów obraźliwych, nieetycznych, niemoralnych i łamiących jakiekolwiek zasady etyczne, prawne, czy moralne. - Uczestnicy łamiący regulamin/zasady konkursu – nie będą brani pod uwagę przez kapitułę konkursu.
- Uczestnicy konkursu mają również możliwość kontaktu mejlowego z organizatorem poprzez email: kontakt@merchantco.pl
- Uczestnicy konkursu nadsyłający swoje prace poza terminem podanym w regulaminie, nie będą brani pod uwagę jury.
- Zwycięzcy konkursu, którzy w ciągu 5 dni roboczych po opublikowaniu postu konkursowego – nie podadzą adresu pocztowego do wysyłki nagród – po tym terminie nie zostaną nagrodzeni.
VIII. ZASTRZEŻENIA
- Wszelkie zgłoszenia wysyłane po terminie trwania konkursu nie będą brane pod uwagę.
- Organizator konkursu zastrzega sobie możliwość ewentualnych zmian w poście konkursowym oraz regulaminie, w dowolnym czasie i miejscu – bez obowiązku informowania o tym jego uczestników.
IX. POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest TMC Aleksander Gryger z siedzibą przy ulicy Grażyny 15 w Warszawie.
- Kontakt z administratorem możliwy jest pod numerem tel. 22 123 55 93 lub pod adresem e-mail: kontakt@merchantco.pl
- Dane osobowe Uczestnika przetwarzane będą w celu realizacji Konkursu oraz w celu korzystania z przekazanych przez Uczestników utworów, tj. w celu wynikającym z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych osobowych 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)
- Dane osobowe Uczestnika będą przechowywane przez czas realizacji konkursu oraz przez czas korzystania przez Organizatora z przekazanych utworów.
- Uczestnik posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich prostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do uczestniczenia w Konkursie.
- Dane Uczestników nie będą przekazywane poza EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Uczestnictwa w Konkursie, praw oraz obowiązków z nim związanych, w tym także prawo do żądania wydania Nagrody, Uczestnik nie może przenosić na osoby trzecie.
a.) Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach losowych i zakładach wzajemnych
b.) Niniejszy regulamin wchodzi w życie, wraz z datą publikacji postu konkursowego.
c.) Wszelkie sprawy nieuregulowane przez niniejszy regulamin, rozstrzyga prawo obowiązujące w Rzeczypospolitej Polskiej.